Artikelen

Het team van Ambrero blogt regelmatig over nieuwe technieken, frameworks, user experience en applicaties.

Gunfactor in ondernemerschap Zoals bekend werken we bij Ambrero altijd in een zo kort mogelijke tijd toe naar een
Service Level Agreement als onderhoudscontract
Het vormgeven van je service- en supportkanalen wordt service design genoemd. Dit vakgebied beslaat de hele ervaring van de klant: van het eerste contact tot verkoop van de dienst, de ondersteuning via online en offline kanalen en het moment waarop je uit elkaar gaat.
Online portal; transparantie in de keten
Een veelvoorkomende aanleiding om je applicatie te vervangen, is de constatering dat de bestaande applicatie verouderd raakt en niet meer praktisch is. Dat kan zijn omdat je softwareleverancier geen updates meer uitbrengt.
Versla de brei aan e-mails Onze dagelijkse brei aan mails komt ruwweg uit drie bronnen: collega’s c.q. interne berichten, externe partijen en allerlei platformen en applicaties die je gebruikt.
Zoals je waarschijnlijk wel weet, zit achter elke applicatie een database. En een sterke vrouw, maar dat laten we even buiten beschouwing.
‘Binnenkort komt alle IT uit de kraan.’ Nope. ‘Maatwerk software is altijd duurder dan standaard software.’ Negative. ‘Ja ja, en nu gaan jullie zeker zeggen dat maatwerk altijd beter is en dat Ambrero de beste is’. Wrong again.

Pagina's

Ook op zoek naar een technisch partner?
Of wil je meer over ons weten?

Bel nu met Bart Matthaei, mede-oprichter van Ambrero. Komt het nu niet uit? Laat dan gewoon je bericht achter.

Bart Matthaei

Directie & sales

Email

.. of laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.

Je bent iets vergeten in te vullen.

Bericht verzonden

Bedankt voor je bericht. Je hoort snel van ons!