Kennisbank

Geef je software eens een onderhoudsbeurt

Bij een onderhouds- of servicebeurt denken we vrijwel allemaal meteen aan onze auto of de ketel op zolder. Dat we daarvoor moeten betalen, vinden we de normaalste zaak van de wereld. De link met software wordt echter zelden gelegd. En dat terwijl de schade van een digitale vastloper of anderszins haperende software al snel veel groter is dan bij pech onderweg. Best vreemd eigenlijk en vooral onverstandig.

Lees artikel
16jul2019

5 essentiële vragen om je dienstverlening mee te verbeteren

Je wilt er zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn, maar toch is het een van de pijlers voor het succes van je organisatie: service en support. Met de toename aan opties wordt klantloyaliteit steeds vluchtiger, maar het is goedkoper om bestaande klanten te behouden dan om nieuwe klanten te werven. Daarmee is een goede ondersteuning van klanten essentieel voor de groei van je organisatie.

Lees artikel
03jul2019

Hoe SBLk de keuze voor een softwareleverancier maakte

Het nieuwe portaal dat Ambrero voor Stichting Beter Leven keurmerk ontwikkelde, is door de markt zeer positief ontvangen. Daarbij is meteen de kwaliteit van de data verbeterd. Het ‘sterrenvlees’ van de Dierenbescherming is bijna niet meer uit de supermarkten weg te denken. Stichting Beter Leven keurmerk (SBLk) is namens de Dierenbescherming belast met de borging van het Beter Leven keurmerk (BLk) en de communicatie met het bedrijfsleven. Bij een aanbesteding voor het ontwikkelen van het nieuwe bedrijvenportaal kwam Ambrero als winnaar uit de bus. Frank Wijte, projectmanager bij SBLk, legt uit waarom.

Lees artikel
05jun2019

VerSaaSen; waar wacht je nog op?

We hebben er weer een buzzword bij: verSaaSen. Zoals wel vaker klinkt het spannender dan dat het is. VerSaaSen is namelijk niets anders dan applicaties naar de cloud brengen. In deze blog-post vertellen we waarom ook jij wil meegaan in deze trend.

Lees artikel
22mei2019

Efficiënt werken; stop onnodig mailverkeer op de werkvloer

Weet je het nog, toen internet en e-mail werden geïntroduceerd en helemaal hip en happening waren? Je hield vol spanning je mailbox in de gaten want digitale post: wow! Bijna 25 jaar later is de spanning er nog steeds, maar van een heel andere orde. Hoe kom je door die brei heen? Onderzoek toont keer op keer aan dat werknemers ruim 25% van hun tijd verliezen aan mailverkeer. In dit blog delen we tips om weer lekker en efficiënt te werken.

Lees artikel
08mei2019

Say Yes to NoSQL en versnel je applicatie

Iedereen kent inmiddels wel de kracht van data: performance kunnen meten, trends ontdekken, voorspellingen kunnen doen. Allemaal zeer waardevol. In dit blog bespreken we een essentiële tool om dit soort analyses snel uit te voeren: NoSQL (spreek uit: nosiekwol). Wat is het en wat levert het je op?

Lees artikel
24apr2019

De route naar maatwerk software: bestemming bereikt

Wanneer kies je voor maatwerk software? Hoe kies je de juiste software ontwikkelaar? Hoe bereid je je voor op het laten ontwikkelen van software? Wat kost maatwerk software? Antwoorden op deze en andere vragen vind je in de whitepaper 'De route naar maatwerk software'

Lees artikel
09apr2019

Forward Friday; innovatie van onze hosting

In het eerste kwartaal van 2018 zijn we gestart met Forward Friday, een initiatief om innovatie en ontwikkeling van vakmanschap te stimuleren. Eens in de twee weken op vrijdagmiddag werken we samen aan coole interne projecten en procesverbetering. Voor onze klanten betekent dit, in veel gevallen, een verbetering in dienstverlening. Zoals met ons onderzoek naar container beheertools voor betere hosting diensten.

Lees artikel
03apr2019

Is jouw database ook toe aan reanimatie?

‘Beste heer Verhuisd. In de bijlage sturen wij u het tuinhuisje voor de door u bestelde factuur. Het totaalbedrag ad 0,12 EUR kunt u overmaken op rekening 3268 AB tnv 14 dagen’. Tja, dat krijg je als je werkt met sterk verouderde, onvolledige en dus onbetrouwbare databases.

Lees artikel
29mrt2019

E-learning platform, op maat en verrassend smart

Tele’Train is specialist als het gaat om opleiding en training op gebied van klantcontact. Met hun trainingen en erkende opleidingen leiden ze talent op tot klantgerichte professionals. Zij zochten voor hun zogenaamde blended opleidingen een oplossing om e-learning samen te brengen met de klassikale onderdelen. Ambrero zorgde voor een maatwerkoplossing die dat realiseerde. Daarmee kwam een einde aan ‘communicatie chaos’.

Lees artikel

Pagina's